Rumah Atok

Aduss...ari nie penat aku layan sedara ngan anak buah aku kat umah...bile dah selesai jer aku ngan mama aku gerak g umah atok aku....masa perjalanan aku terspot dak myvians...hahaha...jumpa lagi mamat nie...mlm tadi dah jumpa amsa main badminton...ari nie jumpa atas jln lak...hahaha...siut jer....aku jumpa member aku kat MRR2....waktu tue mmg ngah jem terok la....tu yg terjumpa tue...hehehe...

bile smp umah atok aku, aku ngok pak ngah aku dah sampai...alamak, mmg kene la aku nie...hehehe...aku pun masuk ngan muka slumber...aku kn slumber owgnye...hehehe...smp sana cm besa la...salam ngan sedara aku...ramai lak sedara aku dtg...lepas salam aku solat dlu sbb dah smp lewat...patutnye pagi aku kene sampai sana...huhuhu....

masa hang out ngan pakcik n makcik aku diorg tanye aku satu soalan yg mmg susah aku nak jawab "Zul, bile ko nak kawin?? calon dah de kn?" aduss...leh lak diorg buka topik bualan pasal bile aku nak kawin...alamak...klu ikutkn aku mmg xde sape special dlm hidup aku...mkin masa kenduri lepas aku de bwk eyfa jadi diorg mmg suka kat dia...pe aku nak kate kat diorg....aarrgghh...biar la semua nie jadi rahsia....yg penting bile owg ajukn soalan tue aku kn kate kn masa aku lum smp lagi tau lambat lagi...hehehe...klu ikutkn aku mmg dah sedia nak kawin...cume aku menunggu sape yg sudi jer....

Pic aku kn masukkn ari isnin nanti...malas nak upload la...hehehe
Ni la pak ngah aku...hehehe

Posted on 3:28 PM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »