Pemergian....

salam...pagi tadi aku dpt msg dari bos aku yg mengatakn salah satu ahli kluarga bos aku telah meninggal pada pagi td...so memandangkn bos aku tue baik ngan pak cik aku, aku pun folow bos aku g umah kluarga dia kat slayang...kire dekat ngan umah atok aku la...

seawal kul 8 lebih aku naik kete bos aku gerak ke sana...sbb dlm kete tue aku yg tau direction ke sana...kire senang la nak cari nti...smp sana jer aku terus salam bos aku, ucap takziah pada dia...syahdu lak aku ngok suasana kat sana...mengingatkn masa arwah kluarga aku meninggal dlu...huhuhu...masa aku tgu van jenazah smp aku ngok byk lak staff ofis aku dtg...x sangka lak leh seramai cmnie...mmg aku kagum la...walaupun bukan bos sendiri tp sekurang2 nye dtg jenguk bos aku nie...hehehe...syabas....

kul 10 lebih aku gerak ke surau menunaikn solat sunat jenazah...nasib bek la x jauh....aku nie lak dah lama x solat sunat jenazah...so kire aku try to refresh balik la....hehehe...lepas tue baru gerak ke kaw. kubur...jauh gak la kaw kubur tue...lagi pun kawasan kubur tue mmg de kubur arwah nenek aku...dah lama aku x lawat....sempat gak la aku lawat td....masa acara tue berjalan aku duk la ngok...dah lama x ngok kn....kekadang benda nie mnginsafkn kite....syukur Alhamdulillah nasib bek xde pepe blaku....pastu aku pun gerak balik ek ofis...tp smp ofis je dah lunch hour...hahaha...mmg ari nie x keje la aku...hehehe....

Untuk bos aku En Aziz.....setiap yg lahir pasti kn Mati...dah menjadi ketentuan Ilahi...sabar dlm menempuhi segala duka di dunia nie....kite sebagai hambaNye hanya mampu merancang, Tuhan yg menentukan....Jadi same2 la kite berdoa agar Roh Arwah ibunda yg tersyg berada di kalangan org2 yg beriman....Amin
Posted on 12:23 PM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »