Hang Out V2

Salam...waaa...sronok nye hang out ngan kawan aku smlm.....aku sebenarnye nak jumpa dia pun sbb nak ngok kete dia...pagi smlm cermin kete dia kete hentak ngan some one...so aku pun nak tau gak la pe yg terjadi, cmner leh brlaku kn...so aku decide nak jumpa dia mlm nie...sian lak kat dia sbb seharian dia nangis fikirkn masalah dia...x smp hati lak nak ngok keadaan dia...so mlm nie aku kn cool kn dia, wat dia cheer kembali...hehehe

So lepas solat isyak jer aku dah gerak ke kelana jaya...smp umah dia aku ngok kete dia dlu...tuan nye kemudian sbb jp g leh jumpa...kire teruk gak la condition kete dia...cermin blakang tggl masa nak berderai jer...bile dah belek2 tmpt pecah tua aku pun bawak la dia g mkn kat sebelah giant....nasib bek la masa tue dia x sedey lagi....aku nie klu gurl nangis tu yg wat emo cket...hehehe..sensitip lak aku nie...

so lepas makan2 aku pun gerak dlm kete...kitorang pun smbung la brborak dlm kete smp la ke rumah dia...kat rumah dia brkunci so kitorang juz borak dlm kete jer....aku pun xleh la hang out lelama sbb aku sok nak keje...nti bgn berat lak kpala nie...hehehe....its nice to hang out with u...next time kite kluar lagi...mlm smlm x puas lepaskn windu...sabtu nie kite hang out 1 hari suntuk...baru la leh lepaskn windu...hehehe...

Cheer Out
Posted on 8:19 AM by akira @ Helmy and filed under | 2 Comments »