Dtg Awal + Marah

Ari nie aku kluar awal sbb aku nak siapkn keje yg tertangguh smlm...smlm aku mmg xleh wat keje sbb moody...ari nie pun aku moody lagi sebab prasaan marah pasal semalam masih x reda lagi...aku nie klu marah mmg lmbat nak pulih....klu ngok luaran aku ok jer, hepy...dalaman aku sebenarnye ngah menahan kemarahan yg teramat sgt...

Aku nie kire cm time bom gak la...cume masa nak meletop tu lmbat sgt...mkin aku nie jenis kuat sabar....dah nama aku pun makne dlm islam pun seorg penyabar...mmg sesuai ngan tuannye...hehehe....so aku kn cuba cool kb diri aku...tp xtau la leh tau tidak...depand la pada keadaan aku....

Aku mmg x suka keadaan aku skarang...rasa cm owg bodoh jer......aku mmg ngah marah ngan seseorg...aku marah sebb kn satu soalan yg bermain kat fikiran aku...dah soalan tu la yg wat aku betul2 marah sgt....soalan tu gak la yg wat aku xleh tdo...Arrgghh!!! aku benci tul la ngan semua nie....I hate it!!! Really..really dun like it....so klu nak siram api kemarahan aku ngan air xpe...tp jgn air bertukar jadi minyak tanah...mmg smp bile api kemarahan aku xkan padam....
Posted on 7:24 AM by akira @ Helmy and filed under | 1 Comments »