Dia wat hal lagi...

Ptg smlm mood mmg ngah down cket....cm aku kate la, klu de owg wat hal ngan aku mmg aku moody terus....nape la aku leh kawan ngan dia...dia nie mmg x faham ke pe yg aku nak...tlg la jgn ggu aku...aku dah x tahan la klu ari2 cmnie...ari2 gaduh benda yg sama...Arrrggghhh.....i hate it....

ptg smlm aku terima msg dari somebody, dia nie sebenarnye rindu kat aku...aku dah kate yg aku x suka diggu masa keje...so dia kate yg aku nie xde masa ngan dia....masalah nye aku bukan xde masa ngan dia, cume masa dia cll x kene timing, mmg aku ngan sibuk...aku tau la dia nie keje cikgu so dia keje smp tghari jer....tp jgn la samakn keje guru ngan keje ofis...keje ofis x sama ngan keje guru....so dia pun x percaya, kate suruh aku tgglkn keje dlu, layan dia skarang...aku satu jer yg aku x suka klu owg cmnie...aku pun cll pastu sound balik kat dia....bile aku cll xnakla borak ngan aku...saje nak kaco aku...siut tul la....cmner aku leh kawan ngan ko aku pun xtau....

yg tu satu, satu lagi aku x suka ngan dia sbb dia nie jenis desak aku...bukan desak pasal pe, pasal hati jer...mmg aku dah kawan ngan dia 2 tahun...tp masih byk lagi dia xtau pasal aku...u have to learn more bout me....aku x suka didesak...leave me alone ok...aku suka lagi bersendirian....hati aku masih xleh trima mane owg lagi...bg aku space tuk ubat hati aku....plz...dun spoil my life..aku xnak gaduh2 cmnie...kite xde pepe pun...biar kite kawan k...aku xnak lukakn hati owg...cukup la ngan pe yg aku kene skarang....bg aku masa dlu k....harap ko leh faham....
Posted on 7:39 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »