Hang Out

salam...smlm aku hang out with myviX....ari sabtu hang out ngan myvians, ari ahad aku hang out ngan myviX...kire adil la...hehehe....so ari nie aku nak crite pasal pe yg aku wat ari ahad....kire smlm hari yg bahgia la bagi aku...hehehe

smlm aku bertolak dr umah atok aku...rupa nye umah atok aku de wat besday party....dtg2 jer terus mkn..hehehe..langkah kanan aku...bile aku nak gerak leh lak sepupu aku mintak anta ke lowyatt...adus...lewat la nmpk nye aku nak ke kelana jaya....dah la aku nak ambik owg...huish.....pas anta aku pun drive ke KJ....smp sana pun kire lewat gak la...ingatkn nak manje2 ngan eysa....xpela...balik nti la aku manje2...hehehe....

so aku pun gerak ke putrajaya...masa otw sy terserempak ngan prince....siap folow lagi...hehehe...aku pun tgu la diorg kat dataran...nasib bek la de owg...klu xde mmg bowing la kat sana....bile semua dah smp aku pun konvoi ke p18....wah...mmg semangat kesukanan la kitorang
samp sana jer kitorang pun mulakn game tp gurl la
yg laki tgu gate bukak...
lama tue, dekat 30 minit bak tgu owg sana bukak....ntah pepe la diorg nie...keje malas...hehehe...bile dah bukak jer, kitorang pun start main...pergh....dah lama aku x main futsal...seyes...mmg penat tp puas....hehehe....lepas main game kitorang lepak minum kat p15...mmg meriah la kat sana...kekadang kecoh pun de...hehehe...aku pun xleh la lepak lama2 sbb nak anta somebody balik umah dia...dia pun penat gak cm aku....nti takot klu lewat balik sok mti penat x ilang...dah la nak keje...nasib bek la aku cuti sok...hehehe.....so aku pun gerak anta kawan aku balik...sebelum aku balik aku manje2 ngan eysa dlu...windu nye aku kat dia...hehehe...dpt manje cket pun xpe...janji dpt lepas windu kat dia...hehehe......

smlm kire mmg enjoy la.....puas ati aku smlm...hehehe....next week nak jumpa eysa n mama dia skali...x puas la....hehehe...ari ahad kite bermanje lagi...

Cheer Up
Posted on 2:59 PM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »