Meeting + Lepak + Karok

salam...

semalam kire aku mmg bz la, bukan bz ngan keje ], tp bz ngan hal2 klub kete...smlm aku de meeting perlantikan ketua bagi myvians KL....kebetulan aku mmg dari selayang so aku pun pegi la memandangkn dah dekat kat tmpt aku....bile smp sana aku ngok dah ramai de kat sana....kire tggl nak start meeting la...masa meeting dijalankn kitorang kene vote tuk lantik ketua bersama 5 ajk....lepas vote pun aku harap aku x tersenarai dlm calon kali nie...rupa2 nye aku telah dilantik sebagai AJK perhubungan am....kire berat gak la keje aku kali nie...kire keje aku yg berkaitan dgn publisiti la...aduss, aku mmg leh cakap tp aku x tau la leh pegang tau x....aku blaja la cket2...hehehe

lepas tue kitorang gerak ke satu port lepak baru dekat danau kota...tujuan nye pun tuk cari kawasan hang out yg baru...yela xkan la nak lepak kat tempat yg sama je kn...mti la cari tmpt yg meriah cket...bile kitorang lepak kat sana pendapat aku ok la...sbb kawasan nie mmg meriah, dekat ngan uptown, leh jalan2....dan yg paling penting kawasan parking yg byk....hehehe...bile semua dah beredar, aku, crasher n exon plan nak g karok...hahaha...unplaning program lagi...hehehe....jadi kitorang pun g la kat pusat karok kat keramat....smp sana jer kitorang rasa cm x best sbb hanya yg nak karok je leh masuk...aku dah la bwk adik...xkan la aku nak tgglkn diorg kat luar selama 2 jam,....so kitorang pun tukar ke KTB Ampang....smp sana mmg ramai smp terpaksa tgu la...bile turn kitorang jer mula la....nyanyi smp nak pecah suara...maklum la aku pun dah lama x karok....leh la aku ilangkn kerinduan, kesengsaraan aku bile nyanyi nti...de satu lagu tue mmg aku nyanyi ngan penuh perasaan...x sakah aku nasir wahab kot...lagu tue byk tarik tp sbb aku karok ngan penuh perasaan sbb tu aku leh bwk...klu ikut kn lagu tue mmg kene ngan keadaan aku...maklum la, aku kn baru lepas frust...so penderitaan aku masih de lagi la....hehehe

abis karok dlm kul 12.45....kire lewat gak la...tp xpe sbb umah aku xdxe sape...parent aku kat umah atok...hehehe...best nye.....smp otw balik de road blok lak kat serdang...adus...dah la aku mngantuk....leh lak dia wat road blok...huhuhu....tp mlm tue kire best gak la...terhibur giler...hahaha....so ari nie aku nak jumpa anak aku...waaaaa....rindunye....x sabar nak jumpa anak aku....hehehe.....

Cheer Up
Posted on 12:37 PM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »