Aku Dalam Dilema

aku pun xtau nak letak pe entry aku nie...so aku pikr kemudian dlu la...aku nak cite pasal mlm td...mlm tadi my father cll...dia ckp yg dia x balik ari nie...so kire dah faham sgt la pe yg aku kene wat nti....aku kene jaga umah la....pastu tdo kat ruang tamu...jadi jaga la aku mlm tue...huhuhu

So mlm td aku tdo awl giler, sbb badan aku rasa letih sgt....x pernah aku tdo awl cmtue...bile tdo awl mti aku terjaga ngah mlm...hehehe...tu mmg perkara biasa yg aku lalui...cume aku skarang nie ngah dilema ngan satu perkara...smp skrang aku ngah pikir....aku ngah fikir samade aku nak pegi ke melaka tau x...klu ikutkn aku de janji ngan member aku tuk pindah umah kat kelana jaya, so aku xtau la nak pegi yg mane satu...huhuhu...adusss...dilema tul aku....pe yg aku perlu wat....klu pegi melaka tue sebenar nye aku de seminar kat sana....problem aku skrang bujet aku nak ke sana xde...kire aku pegi sana car pool la....naik ngan member aku....klu naik ngan dia mti kene kluar bujet gak...so aku nak bgtau yg aku x jadi pegi, cume takut aku kecikkn ati dia jer....pe yg aku perlu wat...adusss...aku mmg x suka la klu jadi cmnie...

maybe jap g aku cll dia kot...bgtau dia yg aku de hal kot...klu ikutkn aku mmg de hal sok....emmm...xpe la, nti2 la aku fikirkn...klu fikir makin serabut lak...terus xleh keje...hehehe

Cheer Up
Posted on 8:00 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »