Sedara Datang

Ptg semalam aku kluar ofis cm bese la...bile smp umah jer de kete warna biru...comei je kete tue...aku cm pernah nmpak jer kete tue...bile aku masuk jer dlm rumah baru aku tau, makcik aku baru balik dari Sabah...aku tau dia outstation ke sana, tp aku xtau lak dia balik ari nie...hehehe...nasib bek la dia x bwk anak dia...aku geram tul ngan anak dia....de la kisah aku ngan anak dia...mmg xleh lupa la smp skrang...hehehe

aku pun tanye la g sana xde bwk balik pepe ker..skali dia bagi aku souvenier...waaaa.....ingat gak kat aku ae...hehehe....walaupun benda tu bese jer tp aku terima...pemberian owg jgn buang...x elok...hehehehe.....pastu aku pun pakai la laptop dia...kecik jer....aku x suka pakai laptop kecik...x selesa...nak ngok semua kecik...aduss... tahan jer la...nasib bek la laptop dia de internet...walaupun x laju janji leh access ok la...hehehe

Makcik aku tdo kat umah aku.....sok pagi baru la dia folow aku g keje...masa aku nak panaskn enjin leh lak kucing aku semua landing kat atas kete aku...amboi...senang lenang lak diorg nie...bikin panas tul aku....masa nak gerak dia de pesan kat aku....aduss...mti aku kene bwk slow...sbb dia nie dah pesan jgn bwk laju2....aku pun bwk la cm owg tua...aduss...nasib bek la aku kluar awl...klu x mmg lambat la smp ofis.....huhuhu
Posted on 8:09 AM by akira @ Helmy and filed under | 2 Comments »