Malu Giler Aku

aduss.s...pagi2 aku dah kelam kabut kat ofis....yela, aku baru nak relax2 tetiba dak ofis aku bgtau aku kene turun kat MD ofis....pergh...pepagi dah kene mengadap pak ngah aku...smp sana jer secretari dia bagi aku tikus(mouse)...rupanye tikus dia sakit daa...

sebenarnye tikus dia x sakit...ok jer...yg sakit pc dia...aku pun masuk la dlm bilik dia...masa tue de owg dlm tue...ngah discuss pe ntah..aku malas nak layan...aku wat keje aku cm bese...masa tue la aku wat benda yg agak malu diri aku la...masa aku repair leh lak lengan baju aku termasuk dlm air kopi dia...adusss...abis baju aku...abis air dia...x pasal2 aku kene tukar la air dia...nasib bek la pak cik sendiri...jd dia pun x la marah kat aku...hehehe

abis baju aku bau kopi...ceh....kene gelak je aku tadi...kluar bilik dia lak byk la plak bos tegur aku...dah la baju bau air kopi....nasib bek la diorg x prasan..klu x mti kene gelak,....hahahaha...malu giler la masa tue....rasa nak tutup muka ngan topeng jer...hehehe
yg penting aku dah solve problem aku...hehehe

Cheer Up
Posted on 10:13 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »