Picnic To PD....Yahoo

Salam....semalam mmg penat giler la sbb satu hari g PD ngan kawan2 aku....pergh...mmg penat tp puas la...hehehe...bayangkn la aku gerak dari pagi balik umah smp mlm....hampir sehari suntuk aku kat sana...hahaha.....so aku kn crite kn pe yg aku wat smlm...

seawal kul 5.30 aku dah bgn sbb kene kemas umah dlu sblum kluar...aku janji ngan kawan aku kene tgu dia kat ampang kul 7....so aku pun siap2 la g sana...tp sebelum aku g sana aku kene ambik kawan aku dlu kat putrajaya sbb dia pun nak join gak....aku pun bwk la g sana...enjoy cket...hehehe...smp ampang je mmg semua ngah tgu aku....ramai gak la...smp sana jer aku pun terus menuju ke group member aku yg tgu kat r&r seremban...sampai kat seremban jer baru kitorang konvoi reramai kat sana...ramai gak la kat sana, de dekat 30 bijik x salah aku...mmg meriah, aku pun sronok sgt...siap kete kene conteng lagi...hahaha...hampeh tul...aku pun terus konvoi menuju ke PD...smp kat highway baru kle PD kitorang berenti lagi tuk tgu polis eskot kitorang....waahh...mmg best...rasa cm anak raja jer...hahaha...smp Pantai PD aku pun letrak brg,...aku ngan member aku lagi sorang dah terjun ke laut...klu nak tgu diorg mmg lmbat..aku nie dah la lama x terjun laut, so aku pun rasmi kn dlu...hahaha....mmg cntik la pantai kat sana...aku ingat pantai dia kotor...rupanye mmg jernih....mmg bersih la pantai dia....next time leh kot aku bwk family aku mandi kat cni....yg x bestnye bile aku ke tengah byk byk batu...adooii...mmg sakit...hahaha....pastu aku layan speed boot...wahhh...1st time dlm sejarah hidup aku naik boot...bese aku ngok ner...kali nie aku dpt naik lak..hahaha....laju tul boot tue...mmg best la...smp aku naik mabuk laut tue...x pasal2 kene gelak ngan kawan aku sorang nie...hahaha...aku kn penceria majlis...mstil le best...hahahaha...

lepas selesai mandi jer kitorang terus gerak g mkn kat seremban.....lepas mkn kat seremban la kawana ku wat paln ajak aku g nilai 3....diorg lupa jln so mmg aku la yg kene bwk diorg....hahaha...pas jejln kat nilai 3 terus dinner kat bagan lalalng...wah...diorg nie plan mkn nak jauh jer...semua nak ke pantai jer...hahaha...lepas mkn baru la gerak balik tp aku kene anta kawan aku balik putrajaya dlu....smp umah jer aku dah x ingat la...terus tdo.....hahaha..penat tp mmg best...lebih2 lagi naik boot...hehehehe...next time leh dtg lagi...sayonara!!!!

Picture aku load esok...klu aku rajin...hehehe
Posted on 11:15 AM by akira @ Helmy and filed under , | 1 Comments »