Kemas V2

Adooi....ari sabtu aku smp umah kul 3 pagi...mmg penat..mngantuk pun de...huhuhu...ari ahad parent aku xde sbb semua tdo umah atok aku...so ari ahad mmg kene kemas umah sbb umah mmg kotor bangat...huh....so mmg penat la ahad tue...

masa kemas tu lak de somebody anta msg ajak aku balik kg dia...alamak...baru kenal dah ajak balik kg dia...hehehe...aku pun xtau la nak folow ke tak sbb aku takot penat je nti...so aku suruh dia kompomkn kul brape dia nak gerak...klu gerak pagi umah ngah sepah, so x dpt la nak folow...

masa ngah kemas umah benda pertama yg paling mencabar kat dapor..yela, 2 hari nye lauk x basuh..patut la bau masam umah aku...smpai termuntah aku diwatnye...kemas dapor dah cm ala2 ninja aku...siap tutup mulut ngan kain./...hahahaha...lawak tul la...

so aku de snap beberapa pic la...yela...nak tunjik kat mama aku..nti kene bebel...huhuhu..panas la telinga aku....hehhe


cheer up
Posted on 9:15 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »