Penderitaan Berterusan....

ari nie mood aku agak down cket...bukan moody, bukan sedey, cume satu prasaan yg aku sendiri x dapat gambarkn....dah hampir 2 bulan aku menderita...disebabkn perkara nie aku dah kehilangan segala2nye....aku dah x sambung study yg aku impikn...aku dah x lama lagi kn resign kat company aku...semua nye xtau kenapa aku leh jadi cmnie...aku dah try bangkit dari jatuh aku...setiap kali aku bangkit aku kn jatuh semula....nie bukan hidup yg aku impikan....maybe x lama lagi aku kn hilang harta aku yg paling berharga kot...

smp bile la agaknye aku nak jadi cmnie...kekadang aku try motivate diri aku tuk lupakn segala2nye, semakin lama aku jauhkn diri aku ngan benda tue, semakin kuat benda tue dtg kat aku...seolah2 cm dah sebati...sbb tu la aku menderita....aku xnak hidup cmnie...aku nak kembali ke kehidupan aku yg dlu....nape leh jadi cmnie...setiap hari aku berdoa...moga aku dijauhkn....mkin nie ujian yg aku kene hadapi....mkin aku kene hadapi perkara nie...aku kene kuat...aku kn cuba bangkit dan xkan jatuh lagi....aku benci ngan diri aku skrang....kenapa dia wat aku cmnie...disebabkn dia aku menderita hingga skarang....
Posted on 9:31 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »