Gelap

Pergh....seram siut....tau la aku nie suka layan cite seram...xtau la nape aku masuk lif tue jer dah rasa len....lemah jantung aku dwatnye....huhuhu

cite nye cmnie...aku td turun tingkat bwh sbb nak jumpa bos aku...aku masuk la dlm lif tue...bile aku naik jer lif tue tetibe jer gelap...alamak....rasa nak jerit pun de....pastu aku sorang lak...klu de awek ok gak...hehehe...jahat nye aku nie........tp aku wat bodoh je la...xtau la nape aku asyik terbayangkn cm de sesuatu jer kat blakang aku...tau la aku baru lepas layan cite coming soon...mmg seram la...dlm cite tue de babak dlm lif gelap so aku asyik terbayang jer antu tue....hampeh tul...nak pengsan aku diwat nye...keluar lif jer aku rasa cm nak jatuk...kire2 nak pangsan la...smp la skrang aku terbayang antu tue....CISSS!!!!

Cheer Up
Posted on 10:01 AM by akira @ Helmy and filed under | 4 Comments »