Baju Batik

Salam....smlm aku dpt baju batik...waaa...cantik gak la baju tue....aku klu ikutkn x suka pakai baju patik...nmpk cm owg tua jer klu aku pakai...mahal gak la baju nie...kire cecah ratusan gak la....ssh aku nak dpt baju mahal2 cmnie...hehehe...tp dah pemberian owg aku terima jer, xkan la nak buang kn...hehehe

aku dpt baju nie pun bukan pasal besday aku, aku dpt baju nie sbb aku kene jadi pe ntah masa majlis kawin pak teh aku....so ngan sepupu aku lagi sorang yg dpt...adik2 aku semua ngah cemburu...hehehe.....yela, color kegemaran lak tue....hehehe...baju nie pun pak cik aku yg belikan...sbb dia dah inform aku awl pasal hal nie...aku pun x ambik tau sgt....aku ingat diorg main2...bile pak ngah aku suruh aku jadi ketua majlis aku baru tau yg diorg nie bukan main2....aduss...x pernah wat semua nie...tp xpe...xtau leh blaja kn...yg penting baju aku ngan sedara mara aku same...kire owg penting la...hehehe...

Thank kat mak cik & pak cik aku yg belikn baju nie...leh aku pakai kat ofis nti...hehehe Ni la baju nye...cantik tak?? hehehe

Posted on 7:46 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »