Bengang

Ari nie dah masuk 3 hari system kat ofis aku down...aku nie klu keje tangguh mmg x suka sbb makin tangguh makin byk la keje aku nti...so aku kene settlekn cepat2...tp cmner la aku nak wat klu sistem asyik down jer....Adussss...bengang tul aku...mmg x suka tul la

Smlm aku dah tension ngan keje...nasib bek la dah siap semua...cume de beberapa keje jer yg x settle lagi tp xpe sbb pagi sebelum start keje aku leh siapkn....balik keje lak aku tension ngan seseorg nie....dia msg aku pastu dia desak aku pasal hal yg aku x suka...hei dia nie...x paham2....aku dah ckp xnak tue xnak la....ke nak aku cakap bahasa lain...nak kata x paham melayu dia nie owg melayu...so mmg kat umah aku agak moody cket la...smp la ke pagi nie dia asyik ggu aku jer...rasa dlm sebalik hati nie nak je aku buang telefon nie...xde telefon lagi bagus...xde la owg kaco aku....tension tul la...tp aku xleh buang, kemudahan penting nie...

pe yg aku leh wat kene tahan je la...klu dia msg aku ignore...klu dia cll aku silant...bila la agaknye nak berakhir...kn bagus klu aku x kenal dia dari mula lagi...menyesal lak kawan ngan dia...menyakitkn hati....huhuhu

Cheer Up
Posted on 8:11 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »