Mcd

Klu ikut kn smp skrang aku boikot Mcd...tp ari nie aku rasa xyah boikot kot sbb perang terhadap gaza dah berakhir...so xkisah kot klu aku try...hehehe

Masa lunch tadi aku nak jumpa somebody...jumpa pun bukan pe sbb de hal jer....so dia ajak aku jejalan kat sekitar sogo...aku pun folow la dia...dari masuk kedai buku, lalu depan kedai kain dan last masuk sogo...masuk pun bukan shoping sbb aku nie mmg jenis x suka shoping...pikirkn pe yg aku nak dah cukup...so kitorang pun juz window shoping jer...cuci mata la katekn...hehehe

lepas tu dia ajak aku g Mcd...aku mmg dah lama x mkn mcd...aku pun ikut je la....smp jer dia klu ikutkn xnak mkn tp aku tau dia mmg ngah lapar, so aku paksa dia gak...hehehe..rezeki jgn tolak....bukan kluar duit pun...aku yg bayar....hehehe...aku pun order la benda yg sama sbb aku sendiri pun xtau nak mkn pe...kitorang x mkn kat ctu...juz take away jer sbb dia de keje kat ofis...aku pun xleh lama2 hang out ngan dia...keje byk kat ofis...tp sekurang2nye aku dpt hilangkn tension aku....klu aku mkn kat ctu balik ofis mti lapar balik...sia2 jer aku mkn...hehehe...

Cheer Up
Posted on 4:03 PM by akira @ Helmy and filed under | 3 Comments »