Malam Hari Pekerja...

waa...best nye mlmtd...lepak hang out nagn dak2 myvians....lepas isyak aku gerak ke putrajaya...yela, bukan slalu kn....patutnye start kul 8.30....sengaja jer aku dtg lewat sbb takut bile dtg on time xde owg...xnak la tgu diorg...so kul 9.30 jer aku dah gerak ke sana....

Sampai jer kat sana aku terkejut sgt sbb ingatkn x ramai...rupenye...terlalu ramai sgt...ade dlm 30 buah kete yg ngah tgu aku...waaaa...ramai sgt aku salam ngan diorg...de yg kenal, de yg dah lama x jumpa, de yg x kenal pun de.....hehehe....

xde pepe xtvt pun kat sana...cume wat sesi suai kenal jer...aduuss..boring la plak aku sesi nie...kene diri kat depan kenalkn diri...aduss...boring tul la...hehehe...lepas sesi bergambar kitorang gerak ke cyberjaya....ramai tu konvoi...tawan satu putrajaya terus...hehehe...samp sana lepak minum ngan diorg...hahaha....best tul la...kul 12 lebih aku gerak balik...yela, aku risau kat mak aku...duk sorang kat umah....smp umah pun dah lewat....huhuhu

Pic nti aku load....byk gambar, kene pilih dlu...hehehe

Cheer Up
Posted on 11:29 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »