Dulu dan Kini

Arinie aku nak crite pasal kete aku...dlm dunia nie selain kluarga aku benda kedua yg aku paling syg skali kete aku....aku jumpa la pic lama masa aku pakai kete dlu...skarang nie dah hampir 3 tahun aku pakai kete tue...so far x pernah rosak la...ngok la sape yg bawak, sape yg jaga...jaga cm bini sendiri lagi...hehehe Ni la kete pertama aku.. Ni la rupa kete aku masa aku 1st make up kete aku...klu ikut kn de crite masa aku make up kete aku nie...aku g la kedai kat kapar, masa tue aku juz nak masukkn tinted 50% jer...skali tue cina kedai tue dia letak la assesory yg aku xnak masuk...siap tmpalkn lagi tue...hampeh tul owg tue... siap ckp lagi x mahal nye....ok la, aku pun biarkn la walaupun dlm benak hati aku nie rasa cm nak pukul jer owg tue...bile nak bayar jer rasa nak terjabut jantung aku...skali kene rm 300 lebih...nasib bek la aku bwk duit cukup...pastu kene cucuk lagi...bodo tul...penyesalan x sudah aku...huhuhu....

pastu aku pun try la berjinat ngan klub kete...mula2 aku masuk MMC...tp bile aku join agak boring la ngan diorg..so aku pun masuk la myvians...tujuan aku masuk pun sbb nak make u p kete aku jer...hehehe...tp x sangka lak myvians nie aku dah anggp cm kluarga angkat aku...hepy bangat sey bile hang out ngan diorg...masa tu la revolusi kete aku bermula....

lepas aku dpt lesen penuh aku axcident kat bukit jalil...aduss....mmg teruk la kete aku...rasa nak pengsan pun de...mmg remuk teruk la....aku pun x terkata la masa tue...so aku pun cll la mae2 yg terdekat tlg aku sbb mmg kete aku xleh jalan masa tue...dlm kesedihan aku ngok kete tue sebenarnye aku hepy sbb de peluang aku tukar bumper lain yg leh wat kete aku lagi cantik...mmg otak aku masih lagi nak make kete walaupun kete aku 1 bulan kat bengkel...aduss..patah kaki xde kete....hehehe


so selama 1 bulan kete aku kene operate mmg ssh nak g keje..nasib bek la masa true aku cuti sem..klu aku study lagi la ssh...xtau cmner nak g klas...huhu...bile dah dpt kete aku senyum smp ke telinga..mane tak nye..kete yg aku berangan nak make up jadi kenyataan...hahaha...lawa giler la kete aku...hepy bangat...hahaha...bwk tunjuk kat member semua terpegun...hahaha...jgn jeles beb....aku mmg kaki kete...mmg cmnie la atitude aku...hahahaha


Ni la rupa kete aku skarang...cmtu la revlosi kete aku dari stendert gaban kepada skarang...nak kate kete aku nie klasifikasi Xtream xleh lagi sbb byk lagi aku kene wat kat kete aku...dan smp skrang aku masih x puas ati ngan kete aku...rasa cm kureng jer...aku kn terus make up kete aku...mane tau leh masuk autoshow ker...hehehe....nie la bini aku...dulu dan kini...

Cheer Up
Posted on 9:41 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »