Katil Baru

waaa....best la atok aku dapat katil baru...mahal lak tue...hehehe....harga katil tue dekat 4 ribu la....pak ngah aku belikn katil tue....pastu dia suruh aku uruskn bahagian penerimaan...aduss..patut la dia suruh aku tgu smp barang smp...aku mula2 pun xtau barang pe yg kn smp....rupanye katil....mahal tue...cantik la katil tue...hehehe....

so semua doc aku yg kene sain....aku gak...tau la aku rapat ngan pak ngah aku..hehehe....bila pasang jer aku pun terjun atas katil tue...berbulu jer atok aku...ingatkn dia yg rasmikn...ni aku yg rasmikn...dah bau aku katil tue....hehehe...atok, relax ae...jgn marah kat cucu yg nakal bangat nie...hehehe....

ari isnin aku kene report kat pak ngah aku...yela...aku siap ambik picture tuk dia...takut dia x puas ati kn...hehehe....rasa nak beli lak katil tue tp x mampu la...hehehehe.....
Ni la Katil nye....mahal nie....klu aku dpt mmg xnak bgn la...hehehe


Cheer Up
Posted on 5:27 PM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »