Bengang tul la

grrrrrr...bengang nye klu aku wat asyik x jadi jer....bese klu aku wat ok jer...kali nie lain cket...tension lak aku wat benda nie....hish

sebenar nye kawan ofis aku mintak tlg aku repair laptop dia...laptop dia nie brand BenQ so aku rasa same jer kot ngan laptop yg bese aku wat...cume xde cd rom la...jdi aku kene guna external cdrom...nasib bek la dia de external cdrom...xyah la aku nak cari jauh2

masa wat tue aku de masalah cket kat dia nye drive...mula2 ok la sbb dah bese kn...lama aku dah naik bengang sbb asyik restart byk kali jer...nak masuk dia nye setting format pun smp skarang x masuk2...grrr...bengangnye aku...aku klu benda yg aku x puas ati aku kn terus wat smp dpt....keje yg senang leh jadi ssh...hish..ntah pepe la aku nie....huhuhu....
Posted on 9:44 AM by akira @ Helmy and filed under | 1 Comments »