Mood

Ari nie aku rasa cm len mcm jer...aku rasa ari nie aku hepy sgt....xtau nape, sbb rasa cm benda yg aku fikir, sengsara tu semua dah hilang tiba2...mmg x teringat langsung hal tue...seolah2 dah pupus dlm fikiran aku.....klu ikutkn smlm aku mmg sedey sgt la...aku sedey pun sbb de hal yg wat aku sedey...tp ari nie benda tu dah hilang secara tiba2....dan aku hepy sgt ari nie...hehehe

Maybe sbb ari nie aku chit chat with somebody yg slalu de dgn aku....bile aku sedey, ssh dia slalu encourage aku...slalu de kat sebelah aku...skarang nie maybe hati aku masih terluka parah kn, so kire nak pulih tue mmg lama la...tp sekurang2 nye masih de owg yg beri semangat kat aku...walaupun semangat dan kepercayaan aku dah hancur oleh si dia....maybe aku suka ngan keadaan aku skarang...aku x nak terima mane2 cinta lagi....cukup la ngan yg de skarang...skarang nie aku nak fokus pd benda yg aku kejar skarang...hehehe....

Cheer Up
Posted on 10:25 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »