Pagi yg dingin

Aduss..pepagi nak g keje jer aku dah mmbebel ngan adik aku....bukan pe, aku bebel pun pasal sliding door umah aku rosak, xleh nak tutup...masa aku solat adik aku ambik kunci nak panaskn enjin kete aku, bile aku nak tutup balik sliding door tue aku rasa cm ketat...ngok je aku tau, roll kat bwh tu dah trgelincir...aduss...mmg ketat la nak bukak tutup nie...x pasal2 aku kene beleh benda tue...

smb belek aku mmbebel kat adik aku...pelik tul aku cmner diorg bukak nie...hish...angin tul aku...pastu aku pun abaikn la hal tue, balik nti la aku ngok nti...masa aku ngah drive nak anta adik aku ke sek leh lak mat remmpit melintas depan aku....nasib bek la aku x langgar dia...dah la langgar lmpu merah...rasa nak kejar jer mat rempit tue....hish....angin2 aku diwatnye...mmg bengang tul aku masa tue....adik aku pun bengang ngan mat rempit tue....

nasib bek la aku nie cepat cool cket...klu x mmg ssh la nak wat keje...moody jer...hehehe...
Posted on 7:54 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »