Makan Besar

Sempena ari jadi adik aku, aku with my father plan nak bwk adik aku yg kocik nie blanje mkn besar....x jauh pun mkn, dekat ngan pekan puchong jer...hehehe...so aku pun bwk la adik aku mkn kat sana...smp sana adik aku xyah order pepe pun sbb aku ngan ayah aku dah fikir nak order pe nti....kire mlm nie special tuk adik aku...hehehe

aku ngan ayah aku decide nak mkn nasi berlauk....so kitorang pun order la ikan kukus masak asam, tom yam campur(mmg febret adik aku), kankung masak belacan, ngan telor goreng...cket jer lauk order tp mkn tuk 5 owg...byk gak la tue...dlm 15 minit baru la smp pe yg kitorang oder...waaa...aku nie dah la dari pagi x makan..mmg ngah lapar la masa tue...aku ngan adik aku x sabar nak sental ikan tue jer...klu lmbat nti mmg melepas la...hehehe

Alhamdulillah, semua dah kenyang..aku pun tontong la bayar ngan ayah aku...skali kene rm 57...mak ai...mmg mkn besar la...hehhee...yg wat mahal tue kitorang oder ikan besar...sbb tu la mahal...ikan saja dah separuh harga tau....hehehe

aku nie plak lupa nak snap pic...klu tak leh la ngok muka adik aku mkn...mcm ner nak ambik, ngah lapar, semua x ingat...xpe la, next month aku nak bwk ayah aku mkn stemboot kat sunway...lagi special...hehehe....

Cheer Up
Posted on 7:30 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »