Program Buka Puasa MyviX

Salam...sory la lama x update sbb bz ngan keje dan family...maklum la dah nak raya kn...byk persiapan nak wat...hehehe...aku ssebenaarnye nak cite pasal ari sabtu lepas....sabtu lepas myvix de wat program buka puasa kat kedai Gman kat kajang....so kul 6 aku da gerak dr umah...mmg awl giler la...bukan nye jauh pun kedai Gman ngan umah aku...20 minit jer...hehehe...so aku saje la melambatkn prjalanan aku...

tepat kul 6.30 aku dah smp kedai gman...aku ingat dah ramai smp rupanye aku ngan rauf jer yg smp...ceh...tp bagus gak smp awl..leh parking depan kedai...hehehe...lama gak la tgu buka...nak borak pun diowg x smp...klu aku tau aku dtg lmbat jer td...huhuhu...

bile dah masuk waktu buka baru la ramaai yg smp...aku ngan bobby pun cari la tempat sebelum kene rembat....dah la ramai...teruja sekejap aku...hehehe....macam2 perangai aku ngok...mmg hapening giler...dah lama aku x sehapy cmnie...


byk nye bidadari nak bergambar ngan aku...cm artis lak...hehehe...femes jap ni la sponser kite yg utama...Gman...hahaha

waah...ramai gler...hehehe


lepas program nie kitorag decide nak g putrajaya...lepak kat sana.....konvoi reramai la kitorang ke sana...mmg havoc habis...terasa bangga aku ngan myvix....hehehe....tp aku xleh hang out lelama...kul 11 aku dah cabut pulang....maklum la duk ngan family...faham2 la...hehehe
Posted on 8:29 AM by akira @ Helmy and filed under | 2 Comments »