Persiapan Hari Raya Vol 2

Salam...mlm sabtu aku dah cite masa aku shoping kat jln TAR...ari nie cite pasal pagi sabtu smp ke mlm raya...pagi sabtu mmg dah jadi adat kluarga aku wat rendang kerang...kitorang jarang wat rendang daging...mmg tiap2 ahun rendang kerang mti ade...tp aku lak raya tahun nie lain...aku cat bilik aku saje...saje nak deco2 bersama akira...hahaha....so dari pagi jer aku dah sepahkan bilik aku...idea nak cat nie timbul bile aku ngok katstor belakang umah aku de lebihan cat...cat nie dlu guna maasa dapur ngan bilik adik aku siap...kire de lebihan la...warna hijau ngan kuning...so aku ambik 2 color tue nak cat bilik aku...

so bermula la proses mengecat bilik..memula mak ngan adik aku kate x cantik cat dua color...diowg ckp cm taska jer...kene gelak lagi....aku xpedulik, janji bilik aku cantik...hehehe

bertapa sepahnye bilik aku...nie la pertama kali aku sepahkn bilik aku...sepah pun sbb nak cat bilik...hehehe...penat giler la aku mengecat...dari kul 10 smp la kul 4 ptg...adik2 aku lak uruskan ruang tamu, pasang langsir dan kemaas umah.....dah siap kemas bilik semua baru la aku dpt rehat...lepas rehat mlm lak aku kene tlg ayah aku jaga ketupat....waaahh...mmg penat la msa tue tp sronok sbb semua sedara mara aku dtg sanaa...kire meriah gak la....hehehehe


Hasil selepas mengecat...hehehe
Posted on 8:13 AM by akira @ Helmy and filed under | 2 Comments »