Persiapan Raya Vol 1


Salam....waahh...kejam kelip2 ngok2 dah nak raya...puasa xde la rasa lama sgt...tp rasa sedih la sbb bulan ramadhan dah nak abis...huhuhu....so aku nak cite pasal persiapan raya yg aku wat staart dari malam sabtu smpai mlm raya...

ari jumaat lepas aku smp umah cm bese la aku kn berbuka kat umah...lepas berbuka adik aku ajak g beli barang raya mlm sok...bile aku terpikir balik dari pegi mlm sok baik g mlm nie, sok mti dah byk keje...tkt x sempat lak nak g beli...x pasal2 x beraya aku...hehehe...lepas isyak jer aku 3 beradik berangkat ke jln TAR...ak mmg tiap2 tahun beli kat ctu...yela barang jatuh kn...x rugi...hehehe...smp sana mmg x jem la sbb bese diorg dlm kul 10 mlm tue waktu kemuncak...
nasib kitorang aagak baik sbb senang dpt parking...mmg port baik la parking kitorang...smp je kat jln TAR kitorang pun memulakn operasi mencari baju raya...yaahoo!!!1

dekat 2 jam la kitorang merayau kat sana...mcm2 ragam...adik2 aku nie x pernah shoping kat ctu...aku mmg dah tau cmner keadaan cni...memula mak aku nak folow tp aku x bagi...aku sendiri dah naik pitam shoping kat sana xkan la aku nak bwk maka aku ke sana...naya aku nti...hahaha....aku ngan adik aku x jenis kaki shoping, so kitorang beli mane yg perlu jer...x baik membazir...membazir tue kawan baik syaitan...jadi beli la mane yg perlu....2 jam kat sana aku hanya beli 1 helai seluar jean, 2 helai baju dan talli pingang saje...adik aku no 2 same cm aku gak...adik aku yg no 2 nie pe yg aku beli dia ikut jer...yg no 3 juz beli 2 helai baju jer...seluar bapa aku dah belikn kat nilai...bile dtg cni adik aku rasa menyesal sbb byk sluar2 yg cntik2...hahaha...padan muka ko....

kul 12 lebih baru la aku ngan adik2 aku gerak balik...so mti bz ngan persiapan kat umah lak...jdi xleh balik lmbat2...hehehehe.....
Posted on 7:53 AM by akira @ Helmy and filed under , | 0 Comments »