Picture Of Memory

salam....ari nie aku terasa terharu cket la....sbb aku dpt picture of memory dari kak shamila...pic nie sebenar nye dpt dari fb....so dia tagged kepada aku....bila bukak jer terasa terharu cket.....dah lama aku xjumpa diowg...masa aku dtg sana diowg ngah study...rindu la masa aku study dlu....skarang aku dah quit study...nak fokus keje dlu....aku masih x bersedia nak smbung study...huhuhu

dlu masa study ngan diowg mmg sronok....dpt kembali alam blaja, cm aku masa kat sepang dlu la...mmg besst....dapat share knowledge sesama, stdy sesama, discuss ssesama, present sesama dan wat asigment sesama...mmg zaman tue paling indah la...tp kekadang presure gak sbb byk sgt asigment smp xde masa nak wat....hahaha.....

To kak shamila, thankz atas pic nie...trima kasih kerna masih lagi ingat kat kite lagi....insyallah klu de masa aku kn dtg sana lawat korang sebelum korang ambik final.....hehehe

Thankz 4 the picture

Posted on 7:47 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »