Bowink

Salam....ari sabtu ngan ari ahad kire hari borink aku la....xde pepe xtiviti lagsung...seyes...mmg bosan...smp aku g giant g beli games ngan majalah....maajalah abis baca, games pun dah khatam main....bosan sey....mmg bosan....

nasib bek la ari sabtu lepas adik aku balik shoping dia belikn something tuk aku...kire baraang persiapan raya la....nasib bek la adik aku beli...klu x smp bile x terbeli aku...hahaha....so ari raya dah nak dekat...persiapan raya aku?? aku rasa tggl kasut jer yg x beli....pakaian semua dah cukup...tahun lepas nye baju pun leh pakai lagi...kene jimat...xkan la tiap2 tahun beli...aku nie dah la jenis x suka shoping...klu shoping kete ok gak...hahaha...

ok la...smp sini saje wat masa nie....
Reblog this post [with Zemanta]
Posted on 4:46 PM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »