Jatuh!!!

Salam...malang sungguh nasib ku....ari nie xtau la nape....smp skang kesakitan masih terasa smp skrang....aku terjatuh tersungkur kat dapur masa aku nak bersahr td...aduss...mmg sakit sgt...
cmner aku leh jatuh??

Macaam bese seawal kul 4 lebih aku dah terjaga....mmg kat umah tue aku yg slalu paling awl bngun...kul 4 bgun aku wat solat sunat taubat, solat sunat hajat....lepas tue baru la aku kejutkn mama aku...menu sahur cm bese la nasi goreng...tue pun idea aku dari dlu smp skrang....masa aku masuk dapur aku terus terjatuh tersungguk....masa jatuh tue aku terus mamai jap...cm separuh sedar....xtau la nape....mungkin kepala aku terhentak sesuatu kot....terdudk la aku selama 5 mint kat dapur....kucing2 aku lak duk kelilng aku ngok aku jatuh...ceh....nasib bek la ok...klu x ok xtau la pe kn terjadi nti...ceh....aku terlupa yg lantai dapur aku basah...mmg bahaya....nasib bek la aku yg jatuh...klu mama aku yg jatuh....risau aku diwatnye....
Posted on 7:51 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »