Hari Raya Vol 2


Salam...skarang aku nak cite pe yg aku wat sepanjang hari raya yg kedua...hari raya kedua mmg ikut pe yg dah plan smlm la...ktorang kn beraya kat umah nek sedara kat klang...tp aku x join konvoi...kire aku gerak solo la...mak n ayah aku x folow sbb de jemputan kawin kat gombak....kire aku gerak ngan adik beradik la...kul 9.30 pagi aku dah gerak ke klang...aku ingat kn sedara mara aku dah smp...rupa2 nye aku kete yg pertama smp...ceh...nie mti makcik aku siap lmbatnie...aku ngan nek aku tgu dekat 1 jam lebih...ingatkn smp dlm kul 11...kul 12 lbih baru smp...nasib bek la aku smp awl...leh layan nek aku yg kepala gile2 cm aku nie...hahaha....

lama siut x jumpa nek aku nie...dekat setahun gak la...maklum la kitorang nie antara cucu kesayangan dia...dia suka naik kete ngan aku...kete cun kan...hahaha...bile dah smp sedara aku kecoh giler...sedara aku nie mmg kecoh cket...tp aku suka...hehehe...hampir 4 jam gak la aku kat umah nek aku, lepas nie g keramat lak, lawat sedara kat sana...dari ctu baru la konvoi reramai...masa OTW tue pak Teh aku x tau jln nak ke MRR2, so dari klang aku pilot, bile dah masuk mrr2 baru pak teh aku lak jadi pilot...masa kat mrr2 tue aku ngan pak teh aku mmg racing la...pak teh aku nie mmg suka bwk kete laju2...nak test power la ngan aku...pak teh aku bwk waja, aku lak myvi naga aku...mmg pancung memancung, cucuk mencucuk la masa tue...layan giler la...sedar x sedar anak pak teh aku cicir sbb baru dpt lesen so x sama level lagi ngan kitorang...hahaha....

smp sana jer aku rasa puas...kenyang terus...hahaha....bile dah mkn borak semua baru la gerak balik tp sok de plan raya lagi...tp kali nie meetpoint kat umah aku....aku lak kene ambik nek akku kat klang sbb nek aku pun nak join skali...hehehe

mlm tue plak aku de tetamu yg x tersangka la...masa tue aku baru balik dari masjid...bile smp umah jer aku ngok umah aku penuh ngan owg...bile masuk jer aku agak terkejut la...rupanye bekas GF aku satu family dtg ke umah aku...naik segan aku...aku hanye berbaju melayu ngan kain pelekat jer...yela baru balik masjid la katekan...maasa aku salam bapak bekas gf aku siap gurau lagi..."bagus nye bakal menantu aku nie...nie la baru pggl suami mithali"...terkejut aku masa tue...bekas gf aku lak senyum jer...mmg aku hanya mendiamkan diri kat umah tue...segan abis aku, muka pun nak naik merah...lepas semua dah beredar bapak dia ajak aku temankan dia...aduss...lagi la segan aku diwatnye...anaknye lak folow blakang aku....malu siut...lepas dah temankn aku terus balik, msg ngan bekas gf aku...x sangka plak dia dtg mengejut...mlm tue mmg aku jadi bahan la ngan sedara mara aku...dah la pakai baju same color...kebetulan jer kot.....=)
Posted on 9:01 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »