Penantian January


January...maaybe akan jadi satu bulan yg bermakna bagi aku...sbb some one yg aku harapkn aku nak jumpa akan tggl kat kl....so kire aku leh jumpa dia anytime yg aku nak...hehehe....memula pun aku yg ajak dia duk cni sbb senang aku nak ngok dia, jaga dia....aku hanya ckp cmtue jer tp last aku terima ym dia yg mengatakn bulan january nie dia kn berhijrah ke kl...aku rasa cm x caya jer...aku cuma dptkn kepastian...mane la tau klu dia gurau kasar ker....rupa2 nye mmg dia betul2 nak pindah ke cni...yela sbb senang da de owg jaga dia kat cni...klu kat sana aku risau gak sbb aku jauh...nak bawak kete pun xleh sbb lautan yg memisahkn kami....nak ngok dia pun xleh....huhuhu

aku pun mmg mengaharapkn dia de dekat ngan aku....sekurang2 nye hanya dia jela yg memahami aku....aku mmg rindukn dia....aku berharap dia de kat sisi aku....skarang nie pe yg aku perlu wat adalah tgu kehadiran nye.....
Posted on 8:06 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »