K-Kompak???



WAAAAHHHH!! KETE AKU MASUK MAJALAH...HAHAHA.....

penantian selama 3 bulan akhirnye berakhir...kete aku dah diterbitkan dalam majalah k-kompak...pergh...glamour la aku raya nti...x sangka lak dia kluar awl...thank abg Ibrahim...hehehe

memula kawan aku la yg cll maasa aku baru abis keje...dia cll sbb tanye aku de kete myvi pakai sticker naga x...bila aku kate yea baru la dia kate kete aku masuk majalh...siap ngan gadis lagi...hehehe...mmg la kete aku masuk dlm segmen rentak feminin..kire bergambar ngan gadis yg cun la...gadis tue sebenarnye kawan aku...saje jer aku ajak dia bergambar ngan kete aku...aku x masuk majalah xpe...yg penting kete aku mti kene masuk...hehehe...

akhirnye impian aku dah tercapai...lepas nie sasaran aku majalah Gila kereta lak...hahaha...




Posted on 8:06 AM by akira @ Helmy and filed under | 4 Comments »