Anger, Bad Mood & Temper

Salam....arinie aku nak cite pasal masa aku balik keje semlm...darm...mmg temper abis la...aku temper kat adik aku...abis aku lepas geram kat adik aku yg no 2 nie...hish....cmner x temper, aku tgu di dah dekat 2 jam...smp aku x sempat nak berbuka...

cite nye cmnie...memandangkan adik aku dah balik bercuti nie, aku mintak dia anta aku cm bese...anta pegi baalik keje...maklum la, nak save kos...masa pegi ok la sbb mmg aku slalu smp awl kat ofis....so bile baik selagi aku x dpt cll dari adik aku, aku xkan turun ofis....aku pun satu, silap nak bgtau dia yg bula nie aku kluar awl....nak cll xleh sbb ah dekat 1 bulan lebih xdekredit...hehehe....so dlm kul 5.30 adik aku cll suruh turun skrang....bile aku turun aku ingat adik aku dah smp...last2 lum lagi smp....sejam gak la aku tgu dia kat bawah...masa tue mmg dah temper la....aku naik atas g surau sbb aku luppa nak solat asar...lepasjer solat asar baru adik aku cll...tp aku x angkat la masa adik aku cll...smp kat dia mmg aku lepas la segala2 nye...ingatkn aku dah tenang lepas solat...ngok dia jer aku dah high temper....hish...mmg bengang la masa tue...dlm kete jer aku dia.....x berkata pe pun...laast2 adik aku bwk aku g giant kat kinrara...blanje berbka mkn kfc....hahaha...masa tue la aku dah cool down cket...pandai lak adik aku pujuk...siap shping beli barang raya tuk aku lagi....hahahaha

lepas tue aku dah x marah adik aku lagi...aku nie jenis ssh nak marah...klu dah marah mmg menakutkan.....hehehe
Posted on 7:42 AM by akira @ Helmy and filed under , | 2 Comments »