Berbuka di Rumah Kawan

Salam...waahh...mngantuk nye....rasa cm x cukp tdo lak...ari nie pun kene keje, tp rasa cm malas nakkeje lak....hehehe....mane x mngantuk, smlm aku balik lmbat.....hehehe...smlm kawan aku One ajak aku berbuka kat umah dia kat area gombak...dia hanya ajak kawan2 dia yg rapat ngan dia jer...kire aku nie slah seowg la....hehehe....aku pun kebetulan mmg dah lama x jumpa dia, hmpir 7 bulan x jumpa dia...lama tue...so aku pun setuu je la....

masa otw nak ke umah dia mmg sakit ati la sbb jem tewok...maklum la, owg dah nak start cuti...aku sepatutnye kene tgu dia kat lrt sentul sbb aku mmg dah lupa jln ke umah dia....hehehe...masa aku nak g checkpoint mmg tepat2 aku ngan dia terserempak kat simpang...haaha...cntik sgt la tue...xyah tgu...hehehe...bile ah smp umah dia aku tgu yg lain dtg...yg dtg lep n sepupu dia, exon, shinichi n wife dia...waahh...semua bwk pasangan, aku sorang jer solo...ceh...terasa cemburu lak aku kat diowg...hehehe...masing2 bawak makanan, ak lak sempat beli kuih jer tp kuih aku laku...x sangka lak kuih aku nie sedap...licin tue...hahaha...

lepas berbuka jer kitorang lepak2 kat umah dia...sedar x sedar dah kul 10...pergh...erasa sekejap lak...maklum la klu dah lama x jumpa mane puas borak kn..hahaha...tp mlm tue mmg seronok la....diowg plan nak ajak g uptown...aku x pegi sbb risaukn adik aku yg duk sorang kat umah...so aku pun pulang ke rumah terus...sokkeje, klu balik lmbt mmg x keje la aku sok...hahha....

thankz one sbb invite aku...klu nak wat open house nti invite la aku....hahahahaaha
Posted on 7:33 AM by akira @ Helmy and filed under | 2 Comments »