Tahun yg penuh dugaan

Tahun 2009...rasa tahun nie penuh dugaan n cabaran bagi aku...yela, sepanjang tempoh nie mcm2 perkara yg berlaku..hanya Tuhan je yg tahu pe yg terjadi kat aku...tahun nie gak la mcm2 kepahitan dan kepayahan aku alami...rasa cm nak bunuh diri pun de...tp nak wat cmner kn...life must go on...tahun nie gak la aku telah dikecewakn oleh owg yg aku paling sayang skali...

Perit bile kite ditinggalkn owg yg betul2 kite sayang...nak wat cmner, mkin aku xde jodoh kot ngan dia...1 mggu aku xleh wat keje, hidup aku lak x tentu arah diwat nye...kesedihan hanya ALLAH je yg tahu dan tiap2 hari aku berdoa kepada-NYA...tp semua tue aku wat demi kebaikan dia...yee...mmg betul aku masih sayang kn dia...disebabkn aku sayangkn dia aku terpaksa berkorban...aku terima se adanye...dan aku berdoa agar dia bahgia ...mkin aku xkan cari yg lain kerna dia yg terakhir bg aku....aku xnak diri aku terluka lagi...hati aku dah tutup tuk kehadiran owg baru....Biar takdir yg menentukan....setiap kali aku sayang owg tue mti aku ditinggalkn....xde sape yg faham pe yg aku alamai skarang...is to complicated to explain....aku xnak kembali ke kehidupan aku yg dlu terlalu terok....sbb aku tau dunia aku dulu mmg terok sesgt...aku xnak kembali ke dunia lama....sikap lama yg aku dah lama kunci sekian lama xkn berulang lagi....tp tahun nie aku terpakse harungi gak... aku skarang dah mula hidup baru....dan aku semakin suka ngan cara hidup aku skarang....thank pada sape yg telah mengubah hidup ku...

Hidup perlu diteruskn........

Cheer up...
Posted on 12:23 PM by akira @ Helmy and filed under | 2 Comments »