Hang Out

Salam...ari jumaat lepas aku hang out ngan kawan lama aku yg dah lama x jumpa tue...pergh...mmg dia x berubah dari dlu smp skarang...hehehe...aku slalu panggil dia "macho" sbb mmg masa blaja dlu kitorang pggl dia nick tue...hehehe....aku janji nak jumpa dia kat serdang so aku ingat aku lambat rupa nye dia lagi lambat...lama tue tunggu dia...bile dia smp aku ajak dia g hospital serdang, jumpa kawan aku bini dia baru pas bersalin, baby gurl...tp hampa sbb x dpt ngok baby gurl dia...ceh

ni la kawan lama aku..aku pggl dia macho..hehehe

lepas ngok keadaan bini dia kitorang terus lepak kat makdo...lepak minum smp lebam...hehehe...byk gak la crite yg aku sendiri xtau pasal kawan aku yg lepas...aku jer lama x jumpa diorg...hgehehe....dia ckp aku nie dah byk berubah...maybe kot aku x cm dlu sbb suasana aku skarang kn...hehehe


maybe kitorang kn jumpa lagi sbb x puas la borak...tu baru sorang...belum jumpa yg len lagi...hahaha...kecoh la nti...hehehe...thank beb sbb cari aku balik...ingat lagi kat aku ek...hehehe


muka ngah penat...tgu member aku lama sgt

Cheer Up


Posted on 8:30 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »