Penderitaan

Aku menderita?? emm...mmg aku skarang nie ngah menderita...aku xtau kenapa tp aku mmg ngah merasa penderitaan yg teramat pedih sesgt...aku xtau bile kn berakhir...hidup aku skarang x seperti dlu...

walaupun aku hang out ngan kawan, aku x rasa pepe...luaran nmpak hepy jer tp dalaman aku xde rasa pepe...walaupun aku cube bersosial ngan klub kete aku pun masih same gak...aku masih xde prasaan....benda nie xkan hilang klu aku cari keseronokan....ibarat jiwa aku kosong...aku seperti sebuah patung yg x bernyawa....

aduuss....nape aku leh jadi cmnie...aku rindukn hidup aku yg dlu...seumur hidup aku x pernah rasa cmnie...dlm dunia nie xde sape yg faham pe yg aku rasa skrang...aku rasa Zul dlu dah mati....luaran aku skarang nie adalah akira, seorg yg ceria hepy go lucky...tp dalamn aku xde roh pun...sepatutnye dalaman aku zul...tp zul dlu dah xde....aku skrang xde semangat tuk mencapai cita2 aku...walaupun aku de duit, kete, rumah seperti xde makne bagi aku....kenapa aku leh jadi cmnie?? Mkin semangat aku dah lama hancur....mkin sebab tu aku menderita....aku rindukn zul dlu....aku xtau cmner aku nak kembalikn semangat aku tue....

Cheer Up
Posted on 7:58 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »