My sweetheart Hurt...

Aduss...pe la nasib aku nie...kelmarin dah la demam, smlm batok2 smpai xleh wat keje...ari nie lak kete kesayangan aku kene sagat tewok ngan wira masa aku otw balik ke rumah....

malang nye nasib aku mggu nie...huhuhu....mkin nie satu ujian bagi aku kot, nak menguji ketahanan dan kesabaran aku...nasib bek la aku nie penyabar owg nye...hehehe

kisah nye cmnie..aku mmg besa park kete aku kat bukit nenas(kire sebelah menara KL la)...jadi aku pun mendaki la bukit nenas tu sbb mmg aku dah bese park atas skali...maklum la, aku dah gemok cket so skali skala kene excecise....hehehe...aku pun start la engin kete aku nak gerak pulang...smp kat kaki bukit tue mmg jem la sbb kawasan sana mmg tiap kali balik jer jem....aku pun tgu la kete depan jalan....ntah kete kat belah kiri aku nie nak kluar...nie kire jenis x sabar nak kluar la...dah la jalan satu hala, jem lak tue, dia leh plak kluar ikut wrong direction, masa kluar tue la terkena kete aku...aku dlm kete tue ngah syok layan lagu fav aku tetibe jer terkejut, aku pun kluar la dari kete...ngok2 jer dia dah pecut kedepan(kononnye takot ngan aku la tue)...aku pun ngok la pe jadi kat kete aku..x kemek pun cume calar terok la...prasaan aku masa tu nak jer kejar mamat bodoh tue tp pe kn daya, aku sangkut dlm jem...xpe la, aku lepaskn ko..next time aku jumpa mmg aku balas balik...aku ingat no plat ko...siap la....brani wat babe aku cmtu....huhuhu...

aku pun balik la ngan muka masam cm nenek aku tumbuk smbal blacan....hahaha....xpe la, nak wat cmner...mmg nasib aku kn...dah jadi xleh nak patah balik...hehehe

cheer up.....:)
Posted on 10:43 PM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »