Satay Kajang

Salam...smlm lepas keje aku cll kawan aku lilo ajak lepak, pastu dia ajak aku pekena satay kajang...pergh...aku mmg x pernah rasa satay sana...aku pun gerak la ke rumah dia...smlm kire aku kluar ofis lmbat gak la sbb jumpa pak cik aku....

Sampai umah lilo aku pun gerak ngan dia...kitorang pegi 2 kete...kire konvoi gak la...x kisah la 2 kete pun, tp enjoy pe...hehehe...smp sana member aku siap g shoping dlu...aduss...aku dah la ngah lapar, dia leh shoping lak...x pasal2 kene temankn dia...huhuhu.....samp sana aku order satay sbb aku mmg ngah lapar sgt masa tue...dari pagi lagi x mkn kn...hehehe...lilo lak tgu BF dia, kawan lilo sizuka lak ngah boring...hehehe...aku order pun x byk dlm 15 cucuk ayam, 15 cucuk daging...mmg kenyang la mkn berempat...smp x larat aku....satay dia besar sgt...hehehe




sebelum kene sental...hehehe

mcm2 gelagat la kat sana...aku nie ngan lilo mmg kuat gurau...selamber jer aku gurau depan pakwe dia...nasib bek la pakwe dia nie sporting...lagi la naik tanduk aku...hahaha....terok la kene bahan ngan aku mlm tue....hehehe...dlm kitorang gurau tue leh lak lilo order lagi 10 cucuk satay ayam...pergh...dak kecik nie x padan kecik mmg kuat mkn....terkezut aku...hehehe

Ni la member aku...lilo honey yg kuat makan...hehehe

dlm kul 9 lebih aku pun gerak la pulang ke destinasi masing2....nasib bek la aku yg open table mlm tue...jdi lilo xleh nak kacau aku...wahahaha....xpe, next time ko lak blanje aku mkn nti...hehehe....

Cheer Up

Posted on 7:30 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »