Baik & Jahat???

saje jer aku nak post sbb aku sebenarnye xtau sama de aku nie jahat tau baik...mkin aku nie jahat, mkin aku nie baik....klu ikut kn zaman silam aku masa sek2 dlu mmg aku nie seorg yg nakal, cume masa kat sek kat kl jer aku nie jahat sgt sbb aku byk wat kesalahan yg libat kes polis...

aku nie jahat ke baik?? satu soalan yg dah lama main kat fikiran aku...tiap2 ari aku pikir aku nie baik sgt ker?? jahat sgt ker?? mkin aku de kedua2 tue...cuma owg len yg kn nilai aku...bukan aku....bile aku baik sgt aku slalu kene tipu, kene perdaya smp aku dah x percaya pada owg lain lagi...dlm dunia nie xde owg yg aku leh percaya 100%...ssh nak nak bagi kepercayaan tue...bila aku bagi kepercayaan tue aku slalu dikecewakn...pergh!!....mmg sakit hati aku pada masa tue...hanya Allah jer yg tau bertapa sakit nye hati aku...dah byk kepercayaan aku bg kat kawan aku tp semuanye hampa....tu la akibatnye klu aku TERLALU BAIK ngan owg...

bile aku jahat sgt cmner?? yela, aku nie nak kate xde jahat, bohong la....aku nie mmg jahat tp aku kawal sifat tue...aku xnak cerita la pe yg aku dah wat masa lalu...aku xnak ingat sebenarnye...terlalu tewok...tewok sgt...jadi aku nak elak la perkara tue berlaku....masa dlu mmg byk dosa yg aku dah wat....terima kasih la pada owg yg telah mengubah hidup aku....tanpa kau aku dah mula hidup baru.....

aku dah lama x jumpa dia...terasa rindu lak...maybe de masa kite jumpa lagi...klu umur masih panjang....hehehe

aku nie baik ker jahat??? terpulang la sama de sape yg menilai aku....

cheer up
Posted on 8:11 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »