Memory Remain

saje jer aku post sbb nak kenangkn balik kawan2 aku yg dah lama aku x jumpa...terasa rindu lak kat diorg...Antara Pic2 fav yg aku suka sepanjang aku join diorg, byk lagi pic yg aku suka, tp takat nie dlu la aku masukkn, klu de aku masukkn lagi....hehehe
Kelah ke ulu bendul...muka x sabar nak terjun..wahahaha
Even ni la aku rapat ngan amy...hihi
Program amal ke terengganu
Mandi kat Sg. Gabai...hahaha...
ni mmg kenangan terindah la
konvoi kenduri EG kat Palong..best sgt

berbuka puasa kat Makdo..
byk lak peminat aku...hehehe

berbuka puasa bersama myvians..hehehe

1st time susukn baby...hehehe...xpe, bakal bapa mithali nie..hehehe

Fav picture..hehehe..kat Perodua rawang...


With my fren kat AFOS, Sepang
pergh...posing maut nie...hehehe

CHEER UP......:)
Posted on 8:30 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »