Tag by Miz Fieza

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
# aku xyah keje...owg keje ngan aku...hahaha

2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
# Seksa diwatnye

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
# aku xkn terjun nye...Dosa besar tue

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus
# Biar la, blog aku...aku punya suka la....

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda.Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
# Pilihan keluarga..kene ikut...melawan tanda derhaka pada ibubapa...hehehe...(klu ikutkn x nak)

6. Kalau tiada lagi hari esok?
# bykkn beramal...

7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
# aku bunuh dia...hehehe..xla, wat bodo jer....

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda-benda pelik?
# aku xkn masuk...baik makan nasi dri mkn pelik...hehehe

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
# aku kn bertanye....

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
# wat bese jer...mmg minat tp x fanatik sgt....

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
# de dua owg nak bunuh...hehehe..jaga korang...

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
# terima kasih....hehehe

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
# aku menjauhkn diri ku dari masyarakat...huhuhu

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
# pergh...x terkata...kenangan terindah tue...hehehe

15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
# klu dah terpaksa aku pun terpaksa la..nak wat cmner

16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?
# Anugerah Kawan Baik

17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
# Jepun...sbb dah nick aku akira...ahahaha...

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
# xde jodoh..nak wat cmner kn...

19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
# tu masalah diorg...bukan aku...hahahaha

20. Mengenai orang yang tag kamu ni?
# Fieza......dia nie nmpak pendiam..kekadang nakal gak bile hang out...hehehe....

21 : Sekarang aku tag :
# Syara
# Babylisa
# Qaseh
# Nuryn
Posted on 2:52 PM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »