A Bad day....

salam...ari nie aku xtau la nape nasib aku slalu jer malang...mkin sbb aku nie byk sgt berfikir kot...pagi nie aku dah rasa lain mcm cket...xtau la, aku rasa pandangan aku rasa gelap sekejap...nak kate x cukup tdo mlm tadi aku tdo cm besa jer...batok aku smp skrang masih lagi berterusan...dah mcm2 ubat batok aku minum...aku ingat makin lama makin ok, rupanye makin terok...huhuhu

Pagi nie jer dah wat aku gerun cket...masa aku batuk aku rasa de sesuatu yg kluar kat mulut aku...DARAH!!!...aku dah panik masa tu...kawan ofis aku dah tegur nape mulut aku byk darah...aku pun terus lari g tandas bersih kn pe yg patut...ternyata mmg byk darah...pergh...gerun siut...pastu badan aku rasa lemah jer...nak g klinik rasa takot la plak...yela, takut dia ambik darah aku wat kali ke brape ntah....aku nie dah la takut jarum...nak pandang jer rasa nak lari..hehehe ...maybe jap g kot aku pegi klinik...bulan nie dah byk kali aku g klinik...xtau la aku nie sakit pe sebenarnye...biarla ia jadi misteri....huhuhu

hidup perlu diteruskn...

Cheer Up
Posted on 9:25 AM by akira @ Helmy and filed under | 2 Comments »