Konvoi IKBN Hulu Langat

waaahh!!...hari yg aku tgu dah tiba,...ari ahad aku de even ngan Myvians...so mmg xcited la sbb dah lama x hang out ngan diorg....jadi aku pun bangun kul 5 pagi...yela aku xleh tdo smlm coz member aku msg aku kul 3 pagi nak tumpang aku...last2 terus xleh tdo...ceh...

so pepagi kul 6.30 aku dah gerak ke selayang...yela aku kene ambik 2 org member aku....pepagi jer aku dah speeding kat MRR2 sbb x byk kete kn...mmg best la byk laju....dah lama aku x bwk laju nie...hehehe...aku ambik member aku kat selayang...2 org lak tue..nasib bek la semua duk dekat2...hehehe...lepas ambik aku lepak minum kat gerai kat selayang...ramai gak la yg lepak ngan kitorang...
lepas bekpas jer kitorang konvoi 4 kete terus ke CP shell dekat ngan toll kajang-bangi...masa konvoi tue aku berenti jap kat stesen minyak sbb member aku sakit pewot la plak...terpaksa la aku jln solo...bile dah settle aku nak kejar konvoi aku kene tahan ngan polis lak...celaka tul la polis nie...dah la aku lambat, dia tahan saat genting lak...nak kate aku x pakai setabell aku pakai...nak kate aku bawak laju tahan mase roadblok...rupa2 nye saje je tahan sbb kete aku cantik...bengang tul aku...buang masa aku jer....ceh...pastu smp la tmpt aku nak g tue...mcm2 dugaan tul la....

ni la member aku yg sakit perot..hehehe..cian dia

dah smp CP jer semua tanye aku apasal lambat...aku ckp la aku kene tahan polis..terkejut diorg...kene tahan tp x kene saman...hehehe...cm pelik jer bunyi dia...hehehe...yela kete aku kn kete jahat...hehehe....jadi aku pun terus join konvoi ke hulu langat..pergh...byk tue kete join konvoi...de la dlm 30 kete....lama x join konvoi ngan diorg...lama sgt....


perjalanan x la lama sgt, dlm 20 ker 30 minit jer....mmg best la...yela konvoi reramai, mti la best sbb jd perhatian...hehehe...sesampai jer kitorang park kat parking kete...bile aku park jer penganjur suruh aku park atas...aku pun pelik nape, rupanya kete aku kene masuk mini autoshow....pergh...kete aku besa jer, kene masuk autoshow ker?? hehehe....x pernah masuk lagi nie...mmg bangga la sbb ramai ambik pic kete aku...rasa cm dpt penghargaan jer...hehehe...yela, kete jahat kn...hehehe

aku kat sana pun x lama...smp kul 12 lebih jer sbb member aku de majlis wedding kawan sek dia...nak x nak kene la gerak awl...tp overall mmg sronok la...klu de mmg aku join lagi....sory la pada geng aku sbb dah lama aku menyepi tanpa berita...hehehe

Cheer Up

Posted on 8:54 AM by akira @ Helmy and filed under | 0 Comments »