Visit Umah Pak Ngah

salam....smlm ari ahad petang satu kluarga aku termasuk atok dan pakcik aku plan g umah pak ngah aku kat putrajaya....pak ngah aku baru jer pindah umah kat plesint 16, kire rumah lagi besar la...kul 1 lebih jer semua sedara mara dah berkumpul kat umah aku...mmg meriah la...dah lama x kumpul cmnie...bese kulpul kat umah atok jer...hehehe...ptg tue kitorang gerak secara konvoi...de la dlm 6 kete...mmg best...hehehe

sampai umah pak ngah aku jer, pak ngah aku dah tgu kat depan umah...waahh..mmg besar la umah pak ngah aku...umah banglo la katakn...seyes...aku memula masuk umah tu jer dah terpegun...pak ngah aku siap bwk tour lagi keliling umah smp dlm bilik...ternyata mmg besar dan cantik...alangkah bestn nye klu umah aku cmtue...hehehe...mungkin leh tp take time la...kat sana bukan sekadar lihat umah jer...siap mandi kat pool lagi kat sana....tau la dah lama x hang out ngan sepupu...aku pun join la skali mandi sana...hahaha....dalam tue kolam dia...lagi dalam lagi best...hehehe.....

dah lepas mandi semua, borak2 aku pun gerak balik....lepas nie leh la dtg sbb dah tau umah katner...hehehe.....
Ruang Tamu...mmg besar..heheh

Ruang Makan...

Ruang ngok tv...dah cm bilik karok...hehehe


Kolam renang


Tingkat atas...mmg rasa cm hotel...hehehe

de byk lagi picture nak tunjuk...nti2 la aku update...malas la nak update...hehehehe...cheer up

Posted on 4:42 PM by akira @ Helmy and filed under | 2 Comments »