Eco-Chalange + Kawin

salam...ari sabtu kire hari yg paling penat dlm bulan nie...sbb aku de 3 agenda dalam satu hari....pagi jer aku dah gerak ke shah alam sbb aku de even ngan klub myvians, lepas tue tengahari lak aku kene anta kete g bengkel sbb brek kete aku de problem and malam lak aku kene jadi penyambut tetamu tuk majlis kawin pak teh aku kat umah atok aku....pergh mmg penat...

pepagi lepas kemas umah aku dah gerak ke shah alam...masa otw ke sana hujan lebat lak...dah la brek kete aku de problem...kire riso la sbb aku bwk adik aku...nasib bek la slamat smp sana...smp shah alam aku hang out tgu member yg belum tiba...bile semua dah tiba kitorang pun berangkat ke speedway plus kat subang...smp sana jer dpt parking vip...hahaha...bestnye...owg len park jauh...kitorang dpt parking vip...hehehe...kat sana xde pe yg menarik...cume pertandingan antara universiti jer...nasib bek la kat sana dpt makan free...jimat duit aku...hehehe...aku kat sana pun xleh nak hang out lelama sbb kene anta kete ke bengkel...dlm kul 2 ptg aku dah gerak balik terus ke bengkel...

smp kat bengkel jer aku repair la pe yg problem...riso la sbb bile drive jer brek aku berbunyi besi seret...bengang jer bile drive...ketecantik tp problem...hish....nasib bek la repair x lama..juz tukar brek pad jer...melayang rm50...huhuhu...lepas tue dah ok...lega kete dah ok...hehehe....

lepas repai jer aku pun gerak ke umah atok aku...nasib bek la mak aku dah bwk baju batik aku kat sana...smp sana jer mandi tukar pakai baju batik...pergh...baju tue mmg mahal...hanya kluarga yg terdekat jer yg pakai baju tue,...hahahaa...terasa bangga lak aku pakai...majlis kawin pak teh aku start kul 8....sebalum magrib mmg aku dah bz kn diri aku tuk persiapan nak sambut tetamu...jemputan hanya 500 tetamu...tp yg dtg mlm tue mmg lebih 500...smp x terhandle aku diwatnye....mmg penat...lepas majlis tue de sesi karok ...sepupu aku lak leh tarik aku karok ngan diorg sbb de owg kate aku kaki karok...ceh, aku mmg kaki karok tp dah lama x karok...tue jer...nak xnak kene la karok...aku pun nyanyi la satu lagu jer....ternyata mmg diorg terkejut masa aku karok tue...hehehe....tepat kul 12 mlm aku gerak balik umah...smp umah jer aku dah flat....hahaha....
Posted on 5:40 PM by akira @ Helmy and filed under | 2 Comments »