Song of heart

SEPI TANPA CINTA - SPRING

ari nie aku dgr lagu nie jer...lagu nie sebenarnye lagu lama....xtau la nape tetibe jer aku dgr lagu nie mengimbas kembali memory lama...ceh...jiwang lak aku ari nie...hehehe...klu ikut kn lagu nie wakil kn pe yg aku alami skrang...mengambarkn prasaan aku skrang......So mmg sedey gak la bile dgr lagu nie...rasa cm kebetulan lak....emmm...layan je la....

Apakan Daya, Jika kasih ku tidak kau hargai
Apakan Daya, Aku hanya menumpang di sudut hati
Tiba masanya, Terpaksa ku membawa diri
Aku menyedari siapa diriku hanya sementara

Apakan Daya, Percintaan ku ini separuh jalan
Hidup seperti sampan hanyut ke lautan sepi
Terumbang ambing ku tempuhi ombak yg besar
Lemasnya aku hingga sesaknya nafasku mananggung rindu

Sampainya hatimu membiarku sendiri
Tanpa kasih sayang
Mengapa kau mungkiri segala janji mu dulu
Untuk hidup bersama ku
Sungguh pilu dihatiku

Kurasa sepi tanpa cintamu
Bagai malam tiada cahaya
Apakan dayaku jika orang x sudi
Lebih baik aku pergi

Hanya pada Tuhan tempat mengadu
Moga hati ku tabah selalu
Sewaktu gembira dulu kita bersama
Waktu duka ku sendiri

Posted on 2:05 PM by akira @ Helmy and filed under | 2 Comments »