I'm Not Single

salam....pagi tadi aku de layan satu cite....cite nie pernah kluar wayang....kire cite lama la....aku nie sebenarnye x minat cite2 cintan2 nie...sbb boring sgt nak tgu balik aku layan la cite nie...bile ngok teringat psl aku lak...yela cite nie cm de persamaan cm ner aku rasa skrang...

cite nye cmnie...pasangan nie baru lepas kawin....tp diorg nie mmg x suka sesama sendiri...sang isteri lak nie sebenarnye de kekasih...so kekasih nie kire cm x leh trima kenyataan...so kekasih nie nak jumpa gf dia...gf dia nie yg dah kawin nie slalu gaduh ngan suami dia...tp cara gaduh dia cm de unsur kelakar la...last2 suami isteri nie saling syg menyayangi....isteri dia nie mmg ego la, sang suami nie lak sabar jer ngan isteri dia...dlm sepanjang kawin tue suami dia tau pe perangai isteri dia...dlu xtau, skarang baru tau suami dia nie ambil berat pasal dia....at the end isteri dia mintak maaf ngan suami pastu hidup bahagia...tp attitude watak tue mmg x jauh beze ngan aku....tue yg wat aku terpikir bile ngok cite tue...

terkenang lak bile ngok cite tue....
Posted on 11:10 AM by akira @ Helmy and filed under | 3 Comments »