Dr. Love

Salam...mngantuk nye pagi nie...mane tak nye...mlm td aku balik lambat...bukan balik dari keje tp balik dari meet someone.....smlm aku ym with someone, dia kate dia mmg sedey sgt sbb ngan masalah dia....so dia perlukn seseorg tuk meluahkn pe yg dia rasa selama nie....aku pun meet up la dia mlm tue...dtg umah dia dan dia crite la pe yg dia rasa...ngok keadaan dia pun cm nak nangis jer...aku nie dah la xleh ngok owg nangis....dah stanby tisu dlm poket aku...hehehe....tiap2 bulan mti de...adoooiii...aku nie dah cm dr. love la plak...masalah cinta owg aku leh selesaikn...masalah cinta sendiri aku xleh nak handle...

so mlm tue kire aku bagi nasihat la kat dia...aku harap dia leh hadapi masalah dia....xla teruk sgt bagi aku tp bagi dia mmg besar la....aku harap dia dapat wat keputusan yg bijak la....masih byk lagi kumbang yg lebih baik dari dia...kumbang bukan seekor....skarang pe yg dia perlukan adalah masa....biar masa yg tentukan...tak perlu kelam kabut...biar cinta dtg sendiri....Ceh....masalah owg senang2 jer aku slesaikn, masalah sendiri nie pun x selesai lagi...hahaha....cheer
Posted on 7:52 AM by akira @ Helmy and filed under , | 0 Comments »